Blog

LinkedIn & Social Selling

Social Selling

Als we de voorspellingen rondom online marketing mogen geloven, wordt 2016 het jaar van social selling. Social media worden steeds vaker ingezet om zakelijke doelstellingen te behalen en dan met name LinkedIn, dat wordt gebruikt om zakelijke connecties te genereren. Een belangrijk middel dus, waarmee bedrijven hun doelgroep kunnen benaderen zonder dat ze zichzelf opdringen. Het is dé manier om nieuwe klanten te werven.

LEES VERDER

Publiceren op social media

Social Media

Internet en social media spelen tegenwoordig een belangrijke rol om klanten aan te trekken en met hen in contact te raken (en blijven). Je moet tegenwoordig online actief zijn, wil je gevonden worden. Intensief is het voor velen om alle accounts bij te houden.

LEES VERDER

Webtekst schrijven: Do's en Don'ts

Webtekst

Schrijven voor het web is een vak apart. Waarom? Omdat lezen van een beeldscherm, tablet of smartphone nu eenmaal anders leest dan uit een tijdschrift, krant of boek. Maar hoe doe je dat, boeiende webteksten schrijven? Naast de basisregels voor het schrijven van een goede tekst, geef ik je een paar specifieke schrijftips voor het schrijven van online teksten.

LEES VERDER

5 webdesign trends

Webdesign

Niet gevoelig voor trends? Jouw website is dat wel… We kennen het al van de mode, muziek, interieurarchitectuur, de autowereld… en zo natuurlijk ook in de technologie en webdesign. Trends. In een onderzoek hebben we onderzocht welke webdesigntrends als prettig worden ervaren.

LEES VERDER

50 musthaves voor een website

Musthaves

Bijna iedere ondernemer heeft tegenwoordig een website. Zowel voor grote als kleine ondernemingen is aanwezig zijn op het web van groot belang. Wellicht sta je op het punt om een website te lanceren of te verbeteren. Heb je goed over alles nagedacht? En dan bedoel ik meer dan alleen de vormgeving en fotografie. Deze checklist kan helpen.

LEES VERDER